Taisyklės ir Sąlygos
Pardavėjas:
MB „Euriukas“
Įmonės kodas: 306334853
El. paštas: info@euriukas.lt
Internetinė parduotuvė: https://euriukas.lt
(toliau – „Pardavėjas“, „Mes“, „Euriukas“, „Parduotuvė“)
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės reglamentuoja prekių pirkimo-pardavimo santykius tarp MB „Euriukas“ ir pirkėjo, kuris įsigyja prekes internetinėje parduotuvėje euriukas.lt.
1.2. Naudodamiesi Parduotuve arba pateikdami užsakymą, patvirtinate, kad susipažinote su šiomis taisyklėmis ir sutinkate jų laikytis.
1.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu atnaujinti ar pakeisti taisykles. Naujos taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo interneto svetainėje momento.
1.4. Pirkėju gali būti bet kuris veiksnus fizinis arba juridinis asmuo.
2. Prekės ir jų savybės
2.1. Dauguma prekių, parduodamų euriukas.lt, yra:
nedaug naudotos,
ekspozicinės,
atnaujintos (angl. refurbished)
– tačiau visos yra patikrintos, techniškai tvarkingos, ir pateikiamos su atitinkamu aprašymu.
2.2. Prekių būklė nurodoma kiekvienos prekės aprašyme.
2.3. Prekių nuotraukos gali būti simbolinės; reali prekių išvaizda gali nežymiai skirtis.
2.4. Prekių likutis atnaujinamas periodiškai – užsakymo patvirtinimo metu prekė dar gali būti rezervuota kitiems klientams.
3. Kainos ir atsiskaitymas
3.1. Visos kainos nurodytos eurais (EUR) ir – jei taikoma – su PVM.
3.2. Pirkėjas gali atsiskaityti:
elektronine bankininkyste,
pavedimu,
kitais e. parduotuvėje siūlomais būdais.
3.3. Prekių kaina galioja tik tuo metu, kai ji nurodyta Parduotuvėje.
3.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti kainas, tačiau nekeičiant jau patvirtintų užsakymų kainos.
4. Užsakymų pateikimas ir vykdymas
4.1. Užsakymas laikomas galiojančiu tik po sėkmingo apmokėjimo ir Pardavėjo patvirtinimo el. paštu.
4.2. Jei užsakymo neįmanoma įvykdyti (pvz., prekės nebėra sandėlyje), Pardavėjas grąžina visą sumokėtą sumą per 5 darbo dienas.
4.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą dėl svarbių priežasčių (pvz., įtartinas mokėjimas, techninė klaida sistemoje ir pan.).
5. Pristatymas
5.1. Prekės pristatomos per kurjerių tarnybas arba paštomatus visoje Lietuvoje, o taip pat – į pasirinktus Europos Sąjungos šalių adresus (jei nurodyta).
5.2. Pristatymo terminas – nuo 2 iki 7 darbo dienų, priklausomai nuo vietos ir pristatymo būdo.
5.3. Pristatymo kaina nurodoma užsakymo metu.
5.4. Gavęs siuntą, pirkėjas privalo patikrinti prekę ir jos būklę. Pastebėjus pažeidimus – tai turi būti pažymėta kurjerio akte arba nedelsiant informuota Pardavėją el. paštu.
6. Grąžinimas ir atsisakymas
6.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
6.2. Grąžinama prekė turi būti:
nenaudota,
nepažeista,
su originalia pakuote ir visais priedais (jei buvo).
6.3. Prekės, kurios buvo aiškiai pritaikytos individualiems poreikiams arba pažeistos pirkėjo – negrąžinamos.
6.4. Grąžinimo išlaidas dengia pirkėjas, nebent prekė buvo brokuota ar neteisinga.
6.5. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo ir patikros.
7. Garantijos
7.1. Visiems gaminiams taikoma bent 6 mėnesių garantija, nebent nurodyta kitaip.
7.2. Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo, mechaninių pažeidimų, vandens patekimo, elektros šuolių ar neleistino ardymo.
7.3. Jeigu prekė sugedo garantiniu laikotarpiu, kreipkitės el. paštu info@euriukas.lt ir pateikite:
užsakymo numerį,
gedimo aprašymą,
prekės nuotraukas (jei įmanoma).
8. Intelektinė nuosavybė
8.1. Visa svetainės medžiaga – tekstai, nuotraukos, logotipai, dizainas – yra MB „Euriukas“ arba jos partnerių nuosavybė ir saugoma įstatymų.
8.2. Draudžiama naudoti turinį be raštiško leidimo.
9. Atsakomybė
9.1. Pardavėjas neatsako už pirkėjo veiksmus, susijusius su netinkamu prekių naudojimu ar trečiųjų šalių klaidomis (pvz., pristatymo tarnybų vėlavimu).
9.2. Pardavėjas taip pat neatsako už svetainės veikimo trikdžius dėl trečiųjų šalių kaltės (pvz., serverio, mokėjimo sistemos klaidų).
10. Ginčų sprendimas
10.1. Visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčas perduodamas nagrinėti Lietuvos Respublikos teismams pagal MB „Euriukas“ buveinės vietą.
10.2. Vartotojas taip pat turi teisę kreiptis į:
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT): https://www.vvtat.lt
Europos Komisijos elektroninę ginčų sprendimo platformą (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr